قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۹

باشگاه صبا از مرفاوی شکایت کرد

باشگاه صبای قم از صمد مرفاوی به کمیته انضباطی شکایت کرد.

 باشگاه صبا از مرفاوی شکایت کرد

به گزارش سراج24،پس از این که صمد مرفاوی بدون فسخ قرارداد صبای قم را ترک و با پیکان تهران قرارداد امضا کرد، مسئولان باشگاه صبا اعلام کردند که این مربی با آنها قرارداد دارد و نمی‌تواند در تیم دیگری مربیگری کند.
به گفته اکبر غمخوار، رییس هیات مدیره این باشگاه، صبا از مرفاوی به کمیته انضباطی شکایت کرده و منتظر است کمیته انضباطی درباره این موضوع رای خود را صادر کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••